vattenkoppor

Jag satt precis här i min ensamhet och tänkte på att jag är lite galen när det gäller vattenkoppor, jag vill helst att Hanna ska få det nu, eller ja egentligen för flera år sedan, men ännu har inget hänt.

Jag är en sån där mamma, att när jag hör att det går vattenkoppor på dagis så skickar jag gladligen dit ungen, i hopp om att hon ska få det! Jag måste egentligen vara dum i huvudet som vill att hon ska bli smittad, att hon ska bli sjuk :/ Men ändå så är det ju för att hon inte ska få det när hon blir äldre, eftersom det kan vara totalt livsfarligt om det vill sig riktigt illa.

Men det jag skulle komma fram till, är att hur mkt jag än har försökt att få henne nersmittad, så blir hon inte det! Alla andra ungar på dagis, som inte har haft det, lyckas dra på sig skiten, men inte Hanna banan inte!
Jag börjar nästan tro att hon är immun i mot det, och det skulle ju självklart vara det bästa!
Men tänk om hon inte är det och lyckas få vattenkoppor som vuxen?
Det vill vi ju självklart inte!!

Så alla ni som har ungar med vattenkoppor, säg till mig så kan vi ha en playdate haha ;)

Ni får tycka att jag är dum i huvudet, men som sagt hellre vattenkoppor nu, än som vuxen.

aja, nu orkar jag inte skriva mer
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback