Vi är så duktiga! :D

Idag har vi gått två varv på barkis, och även tränat lite, och jag känner mig så duktig, tror minsann att jag kommer klara det här, och Tommy oxå för den delen, för han är riktigt motiverad, och det gillar vi minsann! ;)

Vi vägde oss förut och skrev upp vikten, så ska vi väga oss om en vecka igen och se om det har gett något resultat, skulle vilja mäta omkrets och grejor oxå, men vi har inget bra måttband te det :/
Jag måste iaf passa mig lite, så jag inte går ner för mkt, vill inte se ut som ett anorexiafall, så max 5 kilo får det bli, då väger jag 50 och det är helt okej. 48 kg känns lite väl drastigt faktiskt.

Så det är bara att kämpa mot mitt mål, och jag kommer nå det, wohow! :D

Men nu blire duschen, sen åka iväg och handla och sedan boka tvätt tid så jag har den i kväll!
Hanna ska ju som sagt sova hos Louice och gå på loppisar och grejor! :)

Men jag skriver säkert mer i kväll, för då lär jag ju vara uttråkad om inte annat ;)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback