Beställt från hm!



Lite sommar kläder, och det är ju självklart till mig, Hello kitty är ju the shit liksom ;)

Tror ni Hanna kommer bli nöjd? hon är inne i en period att hon hatar jeans, så det ska vara mjukis byxor eller klänning för hela slanten, så just därför tyckte jag att det kändes bra onödigt att slänga med ett par jeans oxå :P
så det är två par legins, och ett par linnebyxor ;)
tog med lite underkläder oxå, men det orkade jag inte kopiera, så hela kalaset gick på lite under 600 kr med frakt och postförskotts avgiften, inte så extremt farligt tycker jag, med tanke på vad kläder brukar gå på!
men nu köpte jag det iaf i storlek 122, så får hoppas att hon inte växer ur det till sommaren!

Ska väl köpa lite mer, som bikini och så, men får ju ta lite allt eftersom!
och sen ska ju även jag ha sommarkläder, men det får jag ta någon annan gång ;)

over and out

(nu har tryck fels nisse varit  i farten, jag menar ju självklart lite över 600 kr;) )


Kommentarer
Postat av: Emma H

Det va ju ganska billigt tycker jag =)

Johanna kommer bli den nya sommarflickan :D =)

2010-03-16 @ 13:19:00
Postat av: Åsa

Japp det vart ju det, men linnebyxorna va på rean, det va väl därför det vart så billigt^^ yes det kommer hon att bli ;)

2010-03-16 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback