Bikini på Nelly.


Jag har precis färgat håret, det skulle bli lite rött.. det sluta med att jag är knall röd uppe på hövet, och typ mörkbrun i resten av håret haha så det kan bli.
jag får leva med det ett tag, men eftersom jag är så förbannat jävla söt så väger det ju upp det hela ;)
fult hår kan helt enkelt inte förstöra min vackra nunna. ;) (läs ironi)

Jag har designat en bikini på Nelly.se mest för skojs skull, men det skulle ju ändå vara kul om ni röstade!
Jag försökte klistra in koden och länken här.. men det funka inte, blir så less! hur fasen lägger man in länkar i  inläggen? :P

Men iaf, jag länka min bikini på Face, så nu får ni allt rösta på mig, även om ni inte gillar den, ok? ;)

Men nu ska jag iaf titta runt lite här, sedan blir det väl sängen för min del, det blir ju en lång dag i morgon.
men det kommer bli kul :D

Åh, vad jag saknar min snuttisunge, hon förgyller verkligen mitt liv! Det blir så fruktansvärt tomt utan henne ;(
Men helgen går snabbt, och när hon kommer hem så ska jag pussa sönder henne :D ♥

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback