Det slog visst slint..


Haha ja igår alltså, vad fan höll vi på med, helt jävla galna va vi haha ^^

det började med att vi drog hem till Ulli och satt där och drack, och spela ölspelet och sånt, och sedan drog vi ut på krogen, det vart statt! Det va jag, Tommy, Johanna och Johanna, Ulli orkade inte följa med (synd för dig för du missade en bra rolig kväll haha) ;)

På vägen ner så åkte Neter förbi oss, och på något konstigt höger slutade det med att vi åkte med dom ner till statt,  lite väl trångt med tanke på att bilen redan var överfull, så skulle vi in i den oxå, kan ju inte påstå annat än att det gjorde bra ont i benen, men ner kom vi iaf!

Sen sprang vi runt lite inne på Statt och töntade oss, drack cider och allt möjligt, och va anmält flumma, men jag tror att det var den där lakris shoten som gjorde att det tillslut slog slint totalt, för när vi skulle gå till max och käka så hittade vi en kundvagn, och av någon konstig anledning så satte vi tjejer oss i den och så fick Tommy köra oss till Max, haha ja, här vart man fjorton igen, tydligen.

Inne på max satt det en kille som såg ut som en bög, jag va snabb på att tala om det för honom och satt och jävlas med honom om allting i stort sett, tills han fick nog och drog, haha hur jag är!

Ja det hände mer saker, men det va dom sakerna jag minns bäst, det vart verkligen in i dimman igår.
men så kan det va ibland.

skriver i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback