Fröken svår.. ;)


När saker och ting förändras, förändras dom då alltid till det bättre? det känns inte som det, även om det mesta i mitt liv förändras till det bättre det senaste året, så vet jag att det ligger saker i bakgrunden som jag måste ta hand om, och det inom en snar framtid, för även om jag har börja beta av "problemhögen" som Tommy så snällt kallar det, så växer den bara mer och mer, så fort en sak är uppklarad så kommer det en ny sak, som jag lägger på högen och låter den växa lite till, så att saken får gro sig fast riktigt ordentligt.

Det är ingenting jag gör av ren och skär vilja, utan det är mitt sätt att hantera problem, lägga dom i min lilla hög, för att gömma undan dom för en stund, tills dom tillslut bubblar upp till ytan och och kväver mig, så jag är illa tvungen att ta tag i dom, jag och problem är ingen bra kombo helt enkelt.


Men den här månaden så har jag gjort en sak som jag är otroligt stolt över, men tyvärr kan jag inte skriva det här, då jag inte vill att alla ska veta vad det handlar om, men jag har tagit tag i ett av mina största problem, ett problem som jag absolut inte har skapat själv, men som jag har fått "lida" för i hela min vuxna ålder, men nu har jag börja lösa upp allt, och det kommer gå sakta men säkert men tillslut kommer jag  att vara fith four fighting! :D
(men det kommer väl dröja några år)

Sen kan jag ju skriva så här: jävla kärring.
Nu vet iaf en vad det är jag pratar om ;)

skriva av sig is the shit tydligen, om ni frågar mig ;)

puss puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback