Känner mig ensam..


Idag vaknade jag ca 10 i 7, anledningen va att min kära far bestämde sig för att ringa och kolla hur det va med oss just den tiden på dygnet, och hans försvar? tja han jobbar natt, nästan varje dag och tycker att klockan 7 på morgonen är en normal tid att ringa och prata med folk helt enkelt, har man jobbat natt i ca 5 års tid, med en dag ledig i veckan och semestern på sommaren, så blir man väl antagligen skadad, det skulle iaf jag bli ;)
Så jag fick helt enkelt rycka upp mig prata lite med pappa och leka lite pyskolog oxå för den delen.

Min syrra har ju kommit in i "tonårs trotsen" nu, lite sent är det ju, men hon är ju som sagt några år efter, så pappa och hon drar inte alltid så jämt, och varje gång dom bråkar så hotar hon med att hon ska åka till mamma osv, plus att hon vägrar gå till skolan, vilket är bra dumt, eftersom hon desutom går en utbildning, inte det smartaste draget om man ska ha betyg, men som hon säger till mig, jag har ju inget att säga till om, jag sköte mig ju inte själv.

men ädå vill jag ju vara där, och förklara för henne att hon måste gå klart sin utbildning och göra något med sitt liv, ist för att bli som jag och gå o söka jobb, och aldrig få något, men hon lyssnar ju inte, självklart det gjorde inte jag heller när jag va 14 :P

På tal om utbildningar, det finns en fotokurs som man kan gå, kommer inte ihåg nu vart det va någonstans men jag har det på tungan.. Men jag skulle så hemskt gärna vilja gå den, jag har allt som behövs, förutom en system kamera, och dom är ju så förbaskat dyra.. Jag har viljat gått på den kursen sen jag hörde talas om den, för ca ett år sedan, men det går ju tyvärr inte eftersom jag inte har den där jävla kameran för 10 tusen, så det är bara att skita i den drömmen oxå ;)

Men tänk er vad kul, jag ligger i buskarna och knäpper kort på en massa kändisar och får pengar för det, de skulle ju vara underbart :D

nog om det!

Jag känner mig extremt ensam nu, Hanna är hos gammelmormor och jag vill bara pussa och krama henne! men snart, ska jag ringa till henne och prata, om hon har tid med mig vill säga, det är inte ofta hon har det när hon är hos gammelmormor ;)

Tommy är iväg till Sthlm på en kurs med jobbet och kommer inte hem fören i kväll, men det är ju lika bra, för i kväll händer det grejor här! Så jag ska ligga kvar här i sängen och dra mig en stund, sen blir det upp och städa och kanske en sväng ner till stan, men får se vad som hinns med :)

nä nu vart det ett långt och ointressant inlägg, men jag bjuder på det! :P

over and out



Hanna på stranden i sommras, nybadad och allt :)♥
nu tycker jag minsann att det är dags o bli sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback