Måndag.


Idag va jag och Tommy nere på stan och glode lite, han köpte ett par convers, eller ja fejk convers var det ju men ändå! Han testade faktiskt ett par äkta.. men det såg för jävligt ut! men så gick vi till Kängan, och då testa han ett par betydligt billigare, som faktiskt såg bra ut! Haha hur det kan bli ;)

Jag vart helt kär i ett par skor där inne, skitsnygga, jag skulle nästan kunna döda för dom!
Men dom kostade på tok för mkt för min lilla plånbok, speciellt när det bara handlar om party skor.
Men så hittade jag dom på tradera, 200 kr billigare, och dom går ut om 18 timmar! ÅH! Men dom är fortfarande för dyra.. jag får nog gråta en skvätt, eller fjäska lite för Tommy.. haha ;)

Efter vi hade varit på stan så åkte vi till coop, målet va att köpa blommor, men vi kom ute med en digital fotoram ist.. kanske inte fullt lika välbehövligt.. men köpt är köpt haha ;)

Hanna är inne på sitt rum och leker, hon är väl någorlunda lugn idag, för att vara i trotsåldern vill säga!
Idag kom hennes paket från hm, så det får jag ta ut på Torsdag när jag får pengar :P
Fan jag kommer bli tokfattig på en gång, typ 2 räkningar att betala, plus hennes kläder, så pengarna försvinner lika fort som dom kommer in, men sånt man får leva med.

Det ser ljust ut på nöjesfronten iaf, sälen, sabaton konsert, och kanske bowlingkväll den närmsta framtiden, maby Lady gaga oxå.. men är osäker på det ;)

aja nu ska jag umgås med mina två hjärtan! :)

over and out





Haha Hanna leker kock, men kock mössa, ungsvante, och ballerina kjol,
Haha vad söt hon är :D ♥

Kommentarer
Postat av: Louice

Naw..vad söt hon är i mössan hon fick av mig :)

2010-03-22 @ 18:08:49
Postat av: Sosso

Hur skorna ut du vill ha.. vill ju se...=)



va söt sessa du har =)



Jag har lagt upp bilder ifrån mina barns rum.. Vad tycks?

2010-03-23 @ 13:11:31
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till sebastian

2 räkningar bara fan va gött, ja har en hel bunt, 17000 låg dom på denna månad, och då har ja inga krediter om man säger så..hatar räkningar ..blää

2010-03-23 @ 17:49:06
URL: http://mammacarrobarro.blogg.se/
Postat av: Lolly

Säljer jätte fina svarta höga boots med ränder. storlek 36-37! kom in o kika! :)

2010-03-24 @ 11:42:05
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback