Örebro


Idag va vi inne i örebro, först va vi till Jula, och köpte någon pump till akvariumet, så nu slipper Tommy suga i den där slangen för att kunna tömma det. Efter det åkte vi till Ikea, men där hittade vi ingenting, eller ja, vi kolla inte så mkt, haha det va en person där inne som jag till varje pris inte ville träffa, och självklart var han och hans kära mamma där inne, så vi gick en runda och sen drog vi! haha hur jag är ;)

Men efter det åkte vi till Marieberg, så köpte jag en tröja/tunika med döskallar på, inne på wear it, va inne en sväng på gina oxå, men hittade ingenting som föll mig i smaken, vilket kanske va bra:P

Vi gick en sväng inne på Marieberg, men vi hittade inge mer, så då åkte  vi över till lågpris magasinet och köpte blommor och krukor, så nu har vi blommor i fönstret igen ;)

så här ser krukorna ut:

två st med stjärnor vart det, och den grå med hjärtat står i mitten :)


Det här är skorna som jag så gärna vill ha, men bilden gör verkligen inte skorna rättvisa, dom är mkt, mkt snyggare i verkligheten! :)



Hanna ligger här och kollar på barnkanalen nu, men snart är det slut och då blir det läggdags, får se hur det går med den biten.. Hon är ju som sagt i trotsåldern nu, och det märks tydligare för varje dag som går, men någon gång så blir det ju bättre, det vet jag, så bara att kämpa på, det som inte dödar en, gör väl en starkare, är det inte så? ;)

Även fast ett "monster" har tagit över min söta lila tjejs kropp just nu, så är hon fortfarande min underbara lilla skitunge, som jag älskar av hela mitt hjärta♥ tänkte det kan vara bra att skriva det så folk inte får för sig något.
Karlskoga är ju alltid Karlskoga..

Haha jag kan väl avsluta med en "underbar" bild på min Älskling, som förövrigt fyller hela 26 år i morgon :D



Visst är han otroligt snygg? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback