Pojkarna i mitt liv.





Eller som den heter på Engelska:
riding in cars whit boys.
Jag älskar den här filmen, det är den bästa filmen jag någonsin har set!
Jag vet inte hur många gånger jag har kolla på den, säkert en miljon gånger sen den kom ut
men den tåls att se om och om igen!
Haha men inte med Tommy, för det finns ett avsnitt i filmen, som jag böllar som en gris till varje gång,
och jag gråter fan aldrig till filmer, men den här går rätt in i hjärtat på mig :P
funderar på att titta på den i kväll när Hanna sover och Tommy jobbar,
och gråta en skvätt ;)
Har den ju självklart på datorn^^
så den får det allt bli!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Skickar min nya blogg här, länken där uppe:)

2010-03-30 @ 18:17:54
URL: http://empolajnen.blogg.se/
Postat av: Sessan

Den är verkligen helt underbar. :)

2010-04-01 @ 16:08:02
Postat av: Åsa

Ja verkligen, jag älskar den :)

2010-04-01 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback