Tröttare kan ingen vara.


Jag förstår det inte, alla vaken nätter när Hanna va bebis, när hon hade magknip eller ville amma halva natten är ingenting jämfört med den tröttheten jag känner nu, den är hemsk och ändå så har hon inte varit så farlig dom senaste nätterna, hon kom iofs upp i natt, men hon kom bara och la sig brevid mig och vi somnade om lika fort, plus att jag har sovit ca 1 timme på dagen, men det hjälper ju tydligen inte, jag börjar bli gammal helt enkelt.

Idag har vi iaf pyntat påskris, jag och Tommyboy va ute och plockade riset i förmiddags, och när Hanna och jag kom hem från dagis så började vi klä riset, hon är jätte duktig på att klä ris, min snutta ;)

Nä jag tror jag börjar bli lite trött på det här med att uppdatera bloggen igen, men jag brukar komma över det stadiet ganska fort som tur är :P

Men nu bjuder jag på lite bilder istället:

Hanna i full gång med att pynta riset,
dock blir hon grinig på mig, för hon vill inte
vara med på bild
:P




Mamma kan du ta kort på mig när jag sitter bakom riset?
(ja då duger det minsann att va med på kort;) )





och här har vi konstverket i all sin glans,
måste säga att Hanna är proffs på att sätta i fjädrar ;)



Nä i kväll blir det DH, och den nya serien som jag inte kommer
ihåg vad den heter just nu, och efter det filmen.
men sen blir det fan att nanna kudden så jag kan bete mig som
en människa någon gång, istället för att bete mig som ett lik :P

over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma H

Du har aldrig funderat på att din trötthet kan vara för att du har vitaminbrist ? :P

2010-03-30 @ 19:51:37
Postat av: Åsa

Emma: Jo tanken har slagit mig, och jag testade biroka (stavas) multivitamin ett tag, men jag är ju inte så duktig på att ta "tabletter" efter ordning så det rann ut ur sanden ;)

2010-03-30 @ 20:32:28
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback