Tröttast ab.


Ja, extremt trött är jag, men ändå tar jag inte tillfället i akt och sover ett par timmar, ist så har jag satt igång en diskmaskin och sen när den va klar så körde jag igång tvätt maskinen och har små plockat lite..  korkad är vad jag är, jag borde ju egentligen passa på att sova ;)

Igår hade vi iaf kalas för Tommy, det va riktigt trevligt och gick realtivt bra, lägg märke till att jag skriver relativt nu,
Hanna fick ju sina små spel så att säga, men i det stora hela så sköte hon sig utmärkt :)

äsch. skriver mer senare, va inte så tagad på det här märkte jag..

Bye bye




Kommentarer
Postat av: JNY - musik & annat i mitt liv

har röstat på din bikini :)rösta gärna på min med är du söt.

2010-03-25 @ 21:21:41
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback