wohow.. vilke Hora jag är. :P



Det här mejlet fick jag när jag loggade in på Kamrat (nej jag är inte fjortis som har kamrat) men mina små syskon brukar skriva till mig där i bland så därför vill jag inte radera kontot. Men iaf så skrev han till mig att jag va söt och han ville ha sex med mig och jag svarade kort och gott: jag är inte intresserad, jag har en pojkvän och använder inte den här sidan till att ragga, och då fick jag det här tillbaka:


du är inte söt jag lovar....du är ful och smutsig och att äckligt ...jävlar idiod gå dra helvete jävla hora du ser ut som en hora knulla för pengar de är du som hahahahahaha jag är trevligt säger sååå ellehur

Iaf så skulle jag svara honom med ett mindre hatiskt mejl och då hade han spärra mig, jävla fuck face som inte ens kan stå för vad han skriver? men ja ja, vad säger man om utvecklingstörda mongon?

men jag ska iväg och hora nu,
så ni får ha det bra! ;)

Kommentarer
Postat av: ulli

haha !!!!!!!!

2010-03-31 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback