är du/ni besatta eller?!

Jag stör mig något otroligt på det här, eller ja, samtidigt tycker jag fasen att det är lite roligt!
Folk är verkligen trögfattade, har jag tagit bort dig från facebook, så acepterar jag ingen ny förfrågan, för jag har uppenbarligen tagit bort dig, och då måste det väla finnas en anledning till det oxå?!
Jag vill inte ha dig/er som vänner, jag behöver inte ha 700 vänner på facebook, bara för att bevisa att jag minsann har vänner, så är det.

Varför ska jag vara vän med någon jag inte tycker om, som det inte finns en chans i världen att jag skulle börja umgås med igen? Varför vara vän med någon som utnyttjar och snackar skit, och grejen till att ni söker ny vännerförfrågan är ju ganska uppenbart, mer vänner, högra status tycks ni ju tro.

-skitsamma om jag hatar människan, jag vet ju ändå vem hon/han är! sök ffs, skynda, jalla jalla, jag måste ha minst 1000 vänner, så äre sörru! omg! hon har mer vänner än mig, åh nej! nu tar jag självmord..

dit liv är förstör, to bad for you bitch!

och jag kunde inte bry mig mindre.

Jag kan ju ge er ett litet tips, skaffa vänner i det riktiga livet, och behandla dom väl, så behöver ni kanske inte söka vänner förfrågan med folk som ni inte ens tål, eller knappt känner, det kanske vore en ide? eller vad vet jag föresten.. jag är ju dum i huvudet, fortsätt som du/ni gör, det är ju bara ni som skämmer ut er!
Haha om ni visste...

Hoppas nästan på att ni läser min blogg, för då kanske ni inser vad jag tycker om er, haha åh nej, nu gick jag för långt, förlåt lilla du.

Im a bad, bad mother! så här kan jag ju inte sitta och skriva uschja mig, vilket svin jag är.
kom och skjut mig, någon?
Nu måste jag skärpa te mig och bete mig vuxet, japp det måste jag.

Aja, det vart ett väldigt konstigt inlägg det här, men har tröttnat på folk som inte fattar!
och läser ni det här: kör upp ditt jävla höve i röva, och ät din egen skit, asshole.

skriver säkert ett mer seriöst inlägg sen, när jag har sluta vara irreterad.


Haha jävel vad snyggt va? ;)
btw, det gäller inte mina vänner och folk jag tycker om ^^
tänkte så ni inte tar åt er, mina puddingar ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback