Arg.

Ni får kalla mig dum i huvudet om ni vill, men jag har fan i mig fått nog av den där ungen nu, jag har aldrig varit med om någon värre unge än henne, hon är så elak så jag börjar fundera på om hon är dotter till djävulen.
Nej det är inte min Hanna banan jag skriver om, tänkte så folk inte missuppfattar.

Jag väljer att ge ungen ett påhittat namn eftersom jag inte vet vem eller vilka som läser min blogg, vi kan kalla henne "Bella".

Bella är en riktigt elak unge, hon tar inte hänsyn till någon mer än sig själv, för hon är störst bäst och vackrast minsann. Hon är så elak mot Hanna på dagis, att Hanna ibland inte ens vill gå till dagis bara för att slippa Bella.
Hanna älskar att gå till dagis för övrigt, för då får hon ju träffa alla sina kompisar, och sina favorit fröknar, och allt det där.

Bella har alltid varit en elak unge, mer eller mindre, men nu har hon börja gå på tok för långt, jag är så arg så det kokar.

I morse när jag lämnade Hanna på dagis, så va hon jätte glad, hon prata och skratta hela vägen till dagis, kom med sina roliga funderingar och berätta om att dom hade haft brandövning i går på dagis, hon va på toppen humör alltså!

Bella och ett annat barn satt och spelade ett spel, en spelpjäs flög i väg och hamnade på golvet, Hanna såg det och skulle plocka upp den åt dom, då skriker Bella: Hanna låt den va! Den ska ligga där! sedan hoppade hon ner från sin stol, och butta på Hanna så hon "Flög" bakåt! Då vart jag arg kan jag säga er, men jag förklarade lungt och sansat för Bella att Hanna bara ville hjälpa henne.
då säger hon: men Hanna ska låta den va!
- Hanna skulle bara vara snäll.
- men den ska ligga där!
- så den ska ska ligga på golvet?
- ja det ska den, för jag bestämmer här!

Gah men dra åt helvete ungjävel!!
självklart sa jag inte det till henne, utan jag valde då att knippa käft, men samtidigt kommer Hannas fröken och säger: Hanna hjälp mig att plocka upp spelpjäserna (då hade hon kastat ännu mer på golvet, bara för att demostrera att hon bestämde förstår ni) :@
Hanna gjorde det och så säger fröken till Bella att hon ska säga tack så mkt till Hanna, då vräker ungen ur sig: NEJ, visst det låter inte så farligt men tonläget hon sa det på, gah jag spyr på ungen.
Fröken fortsatte och sa att hon skulle säga tack, jag tittade på Hanna och hon stod där helt tårögd, min lilla tjej :(
så jag kramade om henne, och lyssnar vidare på fröken och Bella men Bella är envis och tänker minsann inte säga Tack, det ända hon säger är : Nej det tänker jag inte. med en sån där högtfärdig stämma, suck.

Så jag va tvungen att lämna en ledsen tjej på dagis idag, och hon hade inte ens gjort något för att förtjäna den här behandligen, hon ville ju bara vara snäll och hjälpa till :(

Det här är ju inte det enda som den ungen har gjort mot Hanna, men idag kokade det över måste jag säga.
jag får väl trösta mig själv med att det inte bara är Hanna som hon är elak imot, utan i stortsett alla barnen på dagis, det kan ju alltid vara en lite tröst iaf.

Hanan längtar till och med tills Bella slutar på dagis, för då slipper hon henne.
och alla gånger Hanna säger att hon är sjuk kvällen före hon ska till dagis, jag funderar på om det kan ha med den där jävla ungen att göra?

åh min älskade lilla flicka, det gör så ont i mig att se dig så ledsen, och det värsta är att jag kan inte säga vad som helst, och jag måste försöka hålla mig lugn och sansad, inte lätt alla gånger.

Bara så ni vet, så tar fröknarna tag i saken så fort det händer något mellan Hanna och Bella, och säkert mellan Bella och andra ungar oxå, så inge skitsnack om fröknarna alltså. jag önskar bara att Bella kan lära sig att det inte är rätt att vara elak mot sina "Kompisar"

Fast iofs, som Louice sa igår, det kommer inte gå bra för den ungen i livet.

aja, nu har jag skrivet av mig lite, och som sagt, ni får mer än gärna tycka att jag är dum i huvudet som reagerar så starkt på det här, men bara så ni vet så har jag extremt svårt för att ogilla barn, men den här ungen hatar jag, tyvärr, för jag skäms över mig själv, för att jag hatar ett barn..



Hur kan man vara så elak,
mot en sån här go unge?

Haha jag vet att jag ser konstig ut på puss bilden,
men jag bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: linda

tuvärr så är det ju inte "bellas" fel , utan hennes föräldrar att uppfostra henne antagligen .. synd när de blir sådär .

2010-05-06 @ 13:24:22
URL: http://lovleylindicka.blogg.se/
Postat av: Emma H

Hon verkar ju inte ha vettiga föräldrar eftersom dom uppfostrar henne så. :/

2010-05-07 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback