Boring

Jag är totalt utråkad, jag har har ingenting att göra :/ Hanna är ute i parken och leker med sin kompis som jag aldrig kan minnas namnet på, men hon är snäll iaf, det är ju huvudsaken ^^
Tror minsann att det är Hannas bästa kompis här på hemmaplan iaf, för när Hanna ser att hon är ute så springer hon ut och så leker dom i flera timmar, tror att det är lika dant för kompisen, för när Hanna har kommit ut till parken så dröjer det inte länge innan kompisen är där =) vem vet, dom kanske kommer vara bästa vänner hela livet, mysigt med en barndoms vän, tänk om en annan hade det :/


skulle jag gå ut till parken nu, skulle Hanna bli galen, för hon vill leka med sin kompis själv, så det är väla bäst att låta bli :P

aja, skitsamma! Tommy ligger här på soffan och sover, jag vill inte väcka honom heller, eftersom han har jobbat så mkt, och godis sugen är jag oxå minsann, men jag ska inte äta något godis eller ja.. vi får väl se hur det går med den saken.


nä ännu ett trist inlägg från mig, men ni får stå ut helt enkelt.
bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback