Jag har börja hata Sverige.

Förut va Sverige ett land jag kände mig stolt över, jag älskade Sverige det va mitt hemland, och ett vackert sådant. (Nej jag är inte rassist) Men nu idagens läge? vad fan har hänt rent utsagt? Folk tvingas leva på social bidrag pga att dom är sjuka och kan inte jobba, men helt plötslig är dom för friska för att vara sjukskrivna, bara för att det kanske inte syns på dom. Att människor kan ha en psykisk sjukdom, förstår tydligen inte staten, nej för fan! släng ut dom i arbetslivet, lite jävla nytta kan dom allt göra.

Att många människor har tagit sitt liv det senaste året, är det ingen som bryr sig om, det blir ju bara mindre belastning för samhället, jävla sjuka politiker säger jag bara, jag hatar er!
Jävla helvets mongon.

Jag hatar moderaterna och vad dom har gjort med vårat Sverige, jag hoppas för gud skull att folket tänkter till lite nu när det snart är val igen, tänker på våra sjuka och våra äldre, och petar bort dom där äckliga moderaterna från pidestalen och kastar ner dom i helvetet där dom hör hemma!
För ingen kan väl ha undgått hur det ser ut i dagens Sverige.

Visst det finns idioter som säkert tycker att det är bra, att det minsann är rättvist för folk bluffar sig ju bara sjuka, okej det kan jag hålla med om, det finns några st som bluffar, men långt ifrån alla, gör helt enkelt mer nogranna läkar undersökningar innan ni sjukskriver folk, men förstör inte ett redan trasigt liv för en person som redna mår så pass dåligt, vad vinner ni äckliga moderater på det egentligen, hitta dom som bluffar, för det kan till och med jag tycka är helt åt helvete fel, men att trycka ner en redan sjuk människa, är det värsta ni kan göra.

Ni har ju iaf ett helt gäng med självmord på erat samvete, hoppas ni är lyckliga era svin!

Tänk er själva när ni blir äldre vill ni då ha dom här reglerna:
Reglerna innebär att varje boende maximalt ska få två koppar kaffe, 2,5 deciliter mjölk och två frukostbröd per dag.

Nej, skulle inte tro det va?

Det är fruktansvärt att det här ens kan komma upp på kartan, skära ner på dom äldres mat och kaffe intag?
Är dom inte värda mer efter allt slit som dom har gjort för oss, för att vi skulle få en framtid, dom har banna vägen till det bättre åt oss, och vad får dom? jo som högst 2 koppar kaffe och 2,5 dl mjölk pär dag, busigt hörni!
Dom känner sig säkert väldigt uppskattade och levnadsglada, tror ni inte det?
gah idioti på allt, jag är så förbannad!

Vi har ju dagens nyhet oxå, den som gjorde att jag blev så irreterad just idag: Veikko Virtanen
får inte flytta till ett hem där dom talar finska, han kan själv ingen Svenska eftersom han har tappat bort språket då han blev gammal. självaste E-type ringde upp vård- och omsorgschefen på Vaxholms kommun, och hon ljög om att han hade en undersköterska som pratade Finska med honom?! läs artikeln själva så får ni se.

Jag blir så upprörd över det här, Sverige ska vara att fritt land men börjar mer och mer kännas som ett fängelse även för mig som inte är direkt drabbad, jag tycker det är hemskt att det är så här, så få stopp på idioterna!

aja, ni blev det ett väldigt impulsivt inlägg och jag orkar inte heller ta och rättstava och kolla igenom allt, så mkt tid har jag inte att lägga på Moderatjävlarna.

ett citat som jag står fast vid: Det finns så fördömat mkt folk, men så förtvivlat få människor!

ett tänkvärt citat i min mening!









Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Ja det var igne skönt alls :P Men Min sambo hade lämna kvar den på handfatet och därför fick jag idéen att jag skulle testa! haha. men ajg gör nog aldrig om det ;P



Ja det gör ju det, men problemet med mig är väl att jag inte har några bra idéer :P det liksom ploppar inte upp nånting i min skalle :P

2010-05-26 @ 08:15:11
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback