Kanske borde städa?

Sitter här och velar fram och tillbaka, jag är liksom bra sugen på att duscha oxå, men logiken säger att jag borde städa först, och duscha sen.
Men jag vet inte riktigt hur länge jag står ut med min kroppsodör? hmp, tåls att tänka på ett litet tag te ;)

Funderar på vad jag ska göra för mat idag, eller om jag kanske överlåter den biten te Tommy, jag är ju inte överförtjust i att laga mat, vi får se helt enkelt!

Sen den där tvätten som jag slängde in vid 8 i morse, den har varit klar ett tag, men jag är lat och orkar inte hänga upp den, inte ännu iaf!

Någon får fasen komma hit och sparka mig i baken, riktigt hårt oxå, så det blir någon ordning på det här, lat är vad jag är!

Gött äre de ju att Hanna snart kommer hem, och då blir jag ju människa igen, då blire varken ro eller vila här och det är ju bara bra att hon håller ordning på mig! ;)

aja, nu sliter jag mig ifrån soffan.. jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback