Onsdag.

Ja idag har jag faktiskt inte gjort ett skit, sovit bort hela dagen känns det som!
Fattar inte vad det är med mig, jag är trött och förkyld jämt, och är jag mot förmodan inte förkyld så äre huvudvärk. Jag skulle med all säkerhet kunna sova bort en hel dag, om jag bara kunde, så känns det nu iaf. är så fruktansvärt trött på att må så här nu, trodde att det skulle bli bättre bara våren kom och solen fick skina lite, men icke!
jag har skrivet det många gånger förut och kommer garanterat skriva det igen, men det är dags för ett läkarbesök nu, så jag får göra en undersökning, om någon bara kunde tvinga iväg mig, så jag inte hade något val, det är nog enda chansen te att få mig att gå till läkaren tyvärr.

aja what ever.
Som ni säkert misstänkte på inlägget igår så kunde jag inte hålla våran hemlighet, jag va tvungen att berätta för fröken, och som jag redan visste så blev hon skit lycklig ;) så idag lämna vi in en ledighets ansökan på dagis osv, eller ansökan och ansökan, Hanna får ju vara hemma bäst hon vill men ja ni förstår ^^

Vi fick skjuts hem av Johan idag oxå, gött as hell måste jag säga! Han va väla på väg hem eller någe, så stannar han när vi nästan är vid konsum på frödingsplan och frågar om vi vill ha skjuts hem, och jag är ju inte sen att tacka nej ;) Mohaha! tack tack!

Jag kom på en utvecklingstörd sak jag sa i bilen, Hanna frågade hur långt kvar det va till Astrid Lindgrens värld, och jag sa 2 veckor, eller ja en och en halv kanske det är, nästra Onsdag är det en vecka kvar! Haha grejen är ju att det är Onsdag idag, så det är ju exakt 2 veckor kvar;) snacka om att vara född igår eller något..
aja, jag är ju inte känd för att vara smart ^^

Nu ska jag kolla till prinsessan i parken, sen hänga tvätt, ja ni vet vad jag menar, det gamla vanliga helt enkelt!

Trött är jag oxå på att jag aldrig kan få något svar om det där jobbet! kollar mejlen varje dag, men icke. så nu börjar jag bli nervös att jag inte kommer få det :/ jag som nästan va säker på att jag kunde ha tur den här gången, men det är väl bara att fortsätta o leta.

men nu är det dags att slita sig!

puss och kram,
vi ses på stan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback