Planering ;)

Sitter här och planerar lite om Astrid Lindgrens värld, känner att det kan vara värt att vara ute i god tid när fröken hårdrock ska med, så att hon vet exakt vad som sker och ungefär när, lite så där. Hon har även fått varit med och bestämt vilken mat jag ska göra och ta med oss, det blir någon pasta sallad iaf, har smart som helst egentligen, och jätte gött att äta kallt, där sparar man ju pengar och hälsan oxå, ist för att svänga in på närmaste hamburge hak tänkte jag ^^

Har även planera att jag ska ta med vatten (självklart) dricka och kaffe på termos haha snacka om en riktigt svenssons semester ^^ Men det är en bit att åka, ca 23 mil, visst det bränner man ju av på ca 3 timmar, men då får vi räkna med att vi får stanna kanske 3-4 gånger om inte mer efter vägen, eftersom Hanna säkert kommer vilja kissa, äta m.m, och jag måste ju röka oxå, det kan jag ju inte göra i bilen, speciellt inte när prinsessan är med :P

Ska kolla upp om det kanske finns något sevärt på vägen ner, då kanske vi stannar till där oxå, vi får ju inte checka in på campingen fören klockan 2, men vi tänkte ändå försöka åka så tidigt som möjligt, så vi inte behöver stressa ner ;)

Åh det ska bli så kul att åka på en familje semester, våran första riktiga familje semester, visst jag och Hanna har ju varit iväg, till eskilstunas djurpark och grönalund och såna grejor, och jag och Tommy har ju oxå varit iväg på lite resor, men det här är ju första gången som vi åker bort som en familj, mysigt ju! :) ♥

Ja, jag ser Tommy som våran familj, även om han inte är en biologisk familjemedlem te Hanna så är han endå våran familj, våran älskling helt enkelt, och Hannas hjälte ;)

Haha ju jus ja:D:D Hanna hade träffat Magnus Samulsson i helgen när hon va i Hallsberg och så hade hon fått reda på att han är Sveriges starkaste man då hade hon sagt: NEHE! Tommy är Sveriges starkaste man, inte du!
Mange hade bara skrattat åt henne;) tur endå att en del kändisar har sin humor i behåll, annars hade de allt varit bra illa ;)


Men nu blir det att Nanna kudden för fröken, och lilla mamma ska sätta sig och vänta in DH! Wohow, Tisdagen är räddad, tjej kväll på 5:an ;)

se you later aligator



Kommentarer
Postat av: ulli

haha johanna är för go.. :)

2010-05-12 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback