Seriöst, Facebook är gratis och kommer förbli gratis.

Fejjan kommer inte att börja kosta pengar i Augusti som "alla" verkar tro. Dom som har haft facebook nog länge, borde liksom inse att det bara är rykten, och åter rykten. För hur många gånger har man inte set på status uppdateringar att det står något om att det ska böra kosta? jo ca 1 miljon gånger, och det är alltid olika månader osv, det som är det roliga i det hela är att ända sen jag skaffa facebook, det kanske är två år sedan, så har dom här rykterna florera friskt, och ändå är det samma personer som går på dom om och om igen! Samma personer som skriver det i sin status, samma personer som går med i massa protest grupper osv, och då tycker man ju faktiskt att det borde börja ringa en klocka hos dom, men icke! Antagligen så har dom ju sämre minne än mig, och då är det illa!

Men det som stör mig är att dom skickar grupp inbjudningar till mig angående dom här grupperna, och jag klickar bort dom lika fort som jag ser  dom och fortsätter att surfa vidare, nästa gång jag kommer in på fejjan så har jag fått samma grupp inbjudning från en annan person, om det inte är rent av samma person som har skickat en ny! :@
Det är ju som att dom är besatta av just den här grejen på facebook, att det ska börja kosta pengar, störande är det ju iaf.

Så inse era pantade puckon, fejjan är gratis, och kommer så förbli! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback