Snart,snart, snart får vi semster!

Men vi åker inte fören på Onsdag, uschja mig! Jag längtar något extremt efter våran lilla familjesemester, och att komma ifrån stan lite, bara jag, Hanna och Tommy, och få njuta av varandra lite!
Ha kul och umgås som en familj, utan att behöva vara i den här skit staden, ja jag är trött på Karlskoga just nu, jag skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta, för den här staden suger!

Men nog om det!

I Torsdags så var det städ och fika dag på dagis, det va jätte mysigt och en kan väla inte påstå att jag städa så mkt, men lite grann vart det iaf, långt mer än vad andra föräldrar gjorde måste jag säga..
Dom kom liksom bara in på gården och gick och satte sig o fika.
Lite dålig stil kan tyckas,
Men alla är ju inte lika väluppfostrade som mig och Tommy, så det får vi vackert leva med ;)
Vi är ju dom snyggaste och coolaste föräldrarna på hela dagiset (överdriver) :P

Tog lite bilder på när vi lekte och fika och lite när vi städa oxå, men jag hittar inte kabeln till kameran så ni får vackert vänta på dom bilderna^^

Det va väla allt om Torsdagen tror jag.

Fredag:

Igår va det en helvetes dag kan jag säga, trodde aldrig att den skulle ta slut!
Det började med att det spö regnade på morgonen, och jag hittade inte Hannas regnkläder!
panik! Dom va helt borta, sprang och leta som en idiot, och tillslut fick jag inse att dom inte va hemma!
men helvete! Så jag klädde på Hanna så gött det gick, Hon hade bara foppa tofflor och tygskor hemma, för båda paren stövlar va på dagis, och även hennes nya tennis skor, så tillslut va jag tvungen att sätta på henne ett par vinterstövlar (japp jag brister i min roll som mamma, jag vet). Klädde på henne Jeans och varma tröjor och tog på henne jackan, den ny jackan som hon inte ens har haft en månad, och vet ni vad? dragkedjan är trasig! VAD FAN?! okej vid det här laget höll jag på att bli galen, och värre skulle det bli, För hennes gammla jacka, med en hel dragkedja va på dagis! :S Så det va bara att ta på henne den trasiga jackan och bege sig till bussen, som vi självklart hade missat! Gah. Så det va bara att börja knalla till dagis i spö regnet, härligt härligt.
När vi kom fram till dagis va både jag och Hanna dyngsura, så jag tänkte byta kläder på henne och tog ner korgen med extra kläder, och där i ligger endast ett par trosor!
Helvets jävlar!
hon fick iaf låna extra kläder av dagis tills hennes kläder hadde torkat, och alla regn kläder va på dagis.

Ja, ni förstår nog vilken skitdag jag hade igår, och inte vart den bättre med årets sämsta film heller!
Aftonbladet ska nog sluta tipsa om filmer känns det som!

aja, nu ska Hanna och jag gå till affären och köpe lite daspapper.
fast först en köpp kaffi!

Bye bye
fuckers ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback