städ dag.

Idag har jag städat enda sen vi gick upp tror jag, lika väl behövligt varenda gång. Det enda som är störande är att det blir lika stökigt på en gång, det går helt enkelt inte att ha rent och fint med katt och barn? Eller annars är det väla så att båda mina "barn" är överaktiva ;)

Hanna är ledig idag, det är ju någon röd dag, en sån där dag som man egentligen inte firar överhuvudtaget, men vem fasen tackar nej till lite ledighet, den personen skulle jag vilja träffa iaf ;)

Tommy jobbar förmiddag ist för eftermiddag, det är väla ett plus i kanten, men han gick ju på nästa skift ungefär samtdigt som han kom hem känns det som, han fick va hemma 4 timmar och sedan åka tillbaka te Slavåsen, så han lär ju vara trött när han kommer hem..

Funderar oxå på vad jag ska göra för mat, orkar verkligen inte göra något alls egentligen, men jag får bita i det sura äpplet och ställa mig vid spisen och leka husmor ^^
det får väla bli potäter och någe mer skulle jag tro.

aja nu blir det duschen, och sen gå ut en stund med Hanna i det underbara vädret ;)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback