stress överallt.

Idag har jag sprungit runt över allt känns det som, först till BVC, Hanna skulle på 6 års kontrollen, och allt såg bara bra ut =) Hon sa inte ett ljud när hon fick sprutan heller, en annan hade ju skriket som en stucken gris ungefär, men hon såg ut att tänka: what ever, stick mig så vi kan gå sen. haha ^^
Nu har hon dock börjat få lite ont i armen och är lite små seg, så jag kan nästa vänta mig ett febrigt barn i natt, men det är ju som tur är inte så farligt =)

Sen kom jag på 10 i 3 idag att jag skulle vara på arbetsförmedlingen 3! satan och hans moster!
Så jag tog ungen och sprang ner med henne under armen (inte bokstavligt talat, men nästan)
Vi var nere 15.05 så jag tänkte att jag hinner nog prata lite med henne iaf, jag kunde ju inte direkt vara med på mötet med Hanna, och jag hade ju helt glömt bort att fixa barnvakt, sånt som händer hoppas jag, annars är det jag som är en extremt dålig mamma, med ett extremt dåligt minne.
Iaf så fick jag inte ens prata med henne på arbetsförmedlingen, men jag pratade med två andra som jobbade där och förklarade situationen att vi hade varit på Bvc, och sedan åkt hem och jag hade helt glömt bort tiden, men kom på mig själv och hade då inte tid att fixa barnvakt.

Dom förstod så klart (lite mänsklighet finns det väl i en del iaf)

Men nu när jag kom hem för en stund sedan så hade jag fått ett mejl från henne på arbetsförmedlingen om att hon va väldigt angelägen om att träffa mig, eftersom jag inte dök upp idag!
Men jag va ju där!
visst jag vet att jag kom försent, och in med en unge desutom, men dom andra två gick och sa till henne att jag va där, men jag fick inte komma in! (gruppsamtal) vad mer kan jag göra? :S
Jag visade ju iaf att jag faktiskt bryr mig och inte bara skiter i det!
lite irreterad känner jag mig, men jag vet att det är mitt eget fel, men känns fel att bli "beskylld" för att inte ens ha varit där.. aja ni fattar nog.

Över till annat.

Eftersom jag inte fick komma in på samtalet så gick Hanna och jag ner till bibiloteket (stavas) och lekte ett par timmar, ett suveränt lekställe måste jag säga! Maskeradkläder och en jätte mysig lekstuga och trampbilar och såna grejor, det är ju inte alla ställen som har det =)

Ja just ja, jag och Tommy var minsann nyttiga förut och va ute och gick en promenad, det börjar visst hända grejor här^^

Ringde även ett samtal som jag har dragit mig för att ringa, och vilken lättnad det va när jag hade gjort det, för det visa sig att det inte alls va så farligt som jag hade trott, och det känns ju helt underbart bara det.
Vill inte skriva vad det handlar om här i bloggen, det är lite för privat ;)

Men nu ska jag slita mig och slänga in Hanna i duschen tänkte jag!

bye bye

Kommentarer
Postat av: ulli

Följ med oss ut och gå.. gött när man har gjort de, det minskar på vågen och allt ;) tänk inge gods på 5 1/2 veckor:)

2010-05-12 @ 14:51:06
Postat av: Åsa

Jo, vi får allt ta och göra det :)

Ja, du är så jävla duktig, och att du kan hålla dig oxå =) tillslut kanske du blir en sån som hatar godis, vem vet ;)

2010-05-12 @ 16:22:53
Postat av: ulli

Jag kanske... fast jag tror inte de.. sen när jag gått ner till de jag vill blir det pizza, godis och cola:D

2010-05-12 @ 21:44:34
Postat av: Åsa

Haha ja det är ju inte helt omöjligt det heller ;)

2010-05-12 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback