tiden bara rinner iväg..

Jag fattar inte var den har tagit vägen! Jag har i stort sett suttit framför datorn hela dagen, men inte för att roa mig om ni nu tror det, utan jag har sökt jobb, registrerat mig på en massa sidor att jag är arbetsökande skicka cv hit och dit, kolla mejlen om jag har fått något svar från tidningstjänst osv. Haha jag minns knappt vad jag har sökt, förutom ett städjobb i K-hamn, bara ett extra jobb, men iaf, ett jobb är ett jobb.

Nu tittade jag till på klockan, innan jag börja skriva här iofs, och insåg att jag inte ens har ätit frukost, och tiden börjar lida mot sitt slut, så jag måste fasiken äta något och duscha, sen hämta fröken på dagis!
Ja tiden går fort när man har roligt, kan där i mot inte påstå att det är så jävla underbart att skriva personliga brev, jag hatar det!

men uppdaterar mer i kväll!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback