babbel

Jahopp då blir det tandläkaren på Måndag, ser verkligen inte fram i mot det. men ibland har man ju inget annat val. Bara att hoppas på att tomten kommer med ett stort kuvert med pengar åt mig, för det lär ju behövas nu (;

I morgon är det prov. jag har knappt pluggat överhuvudtaget, men jag bjuder på det. har börja tappa gnistan eller vad man ska säga, är lite för mkt annat skit i huvudet på mig just nu så plugget får stå lite åt sidan :/

Tradera auktionerna går ut i morgon oxå, men jag verkar få in en liten slant iaf, inte fy skam liksom ^^ passar ju bra i Ullaredskassan så att säga!

pepparkakor bakade vi idag med, Hanna va så duktig så! lägger upp bilder här någon dag som Tompa boy tog med digital kameran, orkar inte föra över dom nu!

ne hade väl inte så mkt att skriva egentligen!

puss

Kommentarer
Postat av: Emma H

Det kommer gå finemang hos tandläkaren ska du se !

Bara att säga till om du vill att jag ska följa med vettu =)

2010-11-24 @ 23:23:53
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja det gör det säkert ;) tack så mkt, men Tommy är ledig på Måndag så han följer med, men det blir ju fler turer dit så då kan du ju hänga på om du vill ^^

2010-11-25 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback