Första advent.

Idag är det första Advent, Hanna och jag tände ljuset och ställde oss och baka knäck. Det är typ allt vi har gjort idag, tänkte även baka daimkakor, men orken försvann. Gosh. Har hur tråkigt som helst, Tommy jobbar sista 12 timmars passet idag, känns inte helt okej :/ han jobbar alltid helgerna när det är någont "speciellt" inget han kan rå för, men det känns inte lika kul att pynta och baka och så när inte hela familjen är samlad :/

Har tråkigt som jag vet inte vad, men finns inget att hitta på.

Ja, idag är det faktiskt lite synd om mig!


Kommentarer
Postat av: Emma H

Jag ville också bara va hemma igår & mysa/ baka och greja eftersom det va 1 advent. Men icke, Jonas skulle meka bil 1 advent -.-

2010-11-29 @ 15:37:09
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com
Postat av: Åsa

Gosh, lät ju inte allt för kul! får hoppas karln håller sig hemma nästa söndag iaf ;)

2010-11-29 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback