Fredag tjoho!

Hanna är hemma idag, vi försov oss så jag tänkte att det va ingen ide att gå iväg med henne, hon slutar ju ett liksom, blir bara fram och tillbaka då. jag är ju lite lat, plus att det är 2 km till dagis känns inte allt för kul att knalla i denna kyla.. ;P

Nu på morgonen har jag pakat in lite paket, som ska skickas iväg ^^ tjäna rätt så bra på iaf två auktioner, och dom andra vart väl lite mer små potatis, men jag blir av med det, plus att jag har fått in ytterligare några kronor till Ullared! fan vad kassan växer, snart 3000 kr i den, inte illa för att vara jag och Tommy liksom ^^

Igår va vi i Örebro, köpte lite julsaker och varmare mössa,vantar och halsduk till Hanna banan, slank även med två julklappar till fröken! Haha jag skyllde på att Louice hade sagt åt oss at köpa med det eftersom hon skulle ge det till en kompis unge (; en får väl inte vara dum liksom! haha!

idag ska jag städa, känns som att jag inte gör något annat! sen ska resten av julpyntet upp för nu känns det inte för tidigt längre bara 2 dagar kvar liksom (;

sen får vi väl se om jag hinner ner något på stan frö att inhandla lite mer julklappar till fröken hårdrock! har ju spannat in lite grejor till henne :)

aja, ta tag i städningen nu!

puss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback