julmys

Känns att det snart är jul, igår hade jag och min lilla älskling glöggmys framför en film! Skitbra va den haha, tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter men en ny komendie är det iaf! Gardinerna är uppsatta och alla tomtar står på sin plats, men jag har blivet helt besatt, jag vill ha mer! Jag vill ha ett sånt där jätte mysigt julhem med bara tomtar och andra julsaker överallt, fan vad fränt det skulle vara (;

Nu ska jag och Hanna snart ta och bege oss till stan och kika lite, svinkallt är det ute 9 minus, men en får klä sig varmt! Det är såna här dagar som jag önskar att jag hade bil, fan vad mycket enklare saker och ting skulle bli då!
Men det ska bli mysigt att få lite kvalitetstid med min älskade lilla tjej :) ♥

Haha roliga saker Hanna har sagt dom senaste dagarna:

Tommy krångla med snögubben igår och fick den inte att lysa, då säger Hanna: nej, det här blir ingen perfekt jul!
Jag: vadå då?
Hanna: nej snögubben lyser ju inte, och så ser hon lite ledsen ut haha ^^
(tommy fick igång snögubben tillslut)

- Jösses! jag måste borsta tänderna, fast jag har en lös tand!

- mamma jag hittar inte min hårborste!
- ta min så länge.
- jösses, vad besvärligt det ska vara ÅHHHHH...och så sprang hon iväg!

Älskar när hon låter så där lillgammal ;)

nej, vänta på att min lillasyster ska bli klar så hon kan följa med oss kom jag på, hade glömt bort det för en sekund (; men måste ju skaffa lite kvalitetstid med henne oxå, inte allt för ofta som jag träffar henne liksom (;

pratade med Simone igår oxå, måste slå ett slag för hennes pojkvän, hon hade inte kunnat hitta någon bättre! Gud vad han ställer upp för henne, fast situationen är som den är just nu, och det mest "konstiga" är att dom inte hade varit tillsammans länge alls när allt hände, men han stannar kvar! bara 15 år oxå, kanske måste tilläggas! jag gillar den grabben!

Haha Simone sa att dom har pratat om att flytta till Karlskoga, sötungar! (; dom är ju trotts allt bara 15 år, och att det skulle hålla hela livet är väl inte helt uppenbart, men gör det de så blir jag bara nöjd, jag är iaf evigt tacksam för att hon har en sån go kille, just den här perioden av livet. (:

aja.. kanske diska iväntan på Linda.. eller orka förresten.



I morgon är det ju första advent, mys!
synd bara att Tommy jobbar :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback