Söndag.

Nu är sovrummet nästan klart, eller det vart det väl redan i Fredags, men jag har ju inte bloggat sen dess (; det enda som fattas nu är nya möbler, åh vad jag vill ha nya möbler! Min gaderob och min aldles absolut egna nya säng, eller ja, min och Tommys blir det ju (; Men skit samma ^^

Vill åka till Ullared oxå, får ta det efter jul tycker jag, nu är det ingen ide, fatta vilken "ångest" jag skulle få på allt folk där nere, jag skulle avlida, för att inte snacka om köerna! gosh. jag väntar en stund till helt enkelt (:
Men en resa dit, de ska det fan bli. Jag och Tommy pratade om att ev, åka på min föddelsedag, liksom fly från stan. det kan bli mysigt.

Ajust ja, vi kolla på sängen inne på Ikea i Fredags, den va helt okej, men sängborden va ju stora som hus! :O så vill vi inte ha det, så får helt enkelt hitta andra passande sängbord. haha ja, vilka problem en har då (; dagens I-lands problem skulle jag vilja säga (;

Igår va Ulli, Johanna H och Johanna s här, vi skulle ju egentligen ha lite fest, men det urarttade till en "pensionärskväll" framför så mkt bättre, och sedan en deg. Men det va trevligt och mysigt. Behöver ju inte alltid festa liksom.

Näste helg kommer Helena hem, det ska bli kul (: då ska vi till Gustavsvik och sedan käka lite god mat. sen blire väl troligtvis fest på kvällen, om inte Agda 75 får bestämma igen alltså. Skulle fan behöva koffintabletter eller något när jag ska köra igång, så jag kan hålla tempot liksom. så är det.

Saknar min Hanna banan skruttunge oxå, men henne ska vi hämta senare idag, blir väl först att gratta våra farsor på farsdag (:

Haha ja just ja, en rolig sak hon sa för några kvällar sen:
Jag- godnatt älskade skitunge.
Hanna- ja godnatt du med, älskade skitmamma!

Haha ja, jag bäddade för det ^^

Usch min oönskade vän är på besök så nu blire griniga veckan. tycker minsann inte att hon va direkt välkommen. men bättre nu än på Gustavsvik måste jag säga (;

Fan vad jag svamlar idag, men så får det helt enkelt va. bjuder på lite gammla bilder, eftersom min dator cpar när jag ska skicka över bilder via telefonen, får spunk på det liksom.

en sak till som jag kom på i allhast, jag får alltid höra att jag aldrig hör av mig, men sen finns det en del personer som aldrig heller hör av sig till mig. så då är det ju inte bara jag som inte hör av mig. det ska väl vara lika? och när jag hör av mig så får jag oftast inget svar, och får jag det så är det bara kortfattat. så, det är väl inte bara mig allt hänger på, eller?

Men skitsamma. Här kommer bilderna (;



En riktigt gammal bild på fröken löken som jag absolut inte kan låta bli att skratta åt :)



och en bild på Pappis eftersom det är farsdag!
grattis! :D

puss på det här.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback