tandläkaren

Usch sitter här och har stans ångest typ, måste ringa till tandläkaren eftersom jag har sån förbannad tandvärk. känns inte helt okej, med tanke på att jag blir skitnervös av bara tanken att ringa till en tandläkare. Men jag har iaf hittat en privattandläkare i Degerfors som verkar väldigt bra, hörde även att han tar imot tandläkar rädda patienter, så jag kanske kan klara av att gå till honom regelbundet, vem vet liksom. Behöver ju egentligen det med tanke på hur mina tänder är :/

plus att jag har visdomständer som måste dras ut och en massa annat skit. Gosh. hatar tandläkaren!

men jag måste fan ta mig dit innan smärtan tar kål på mig, och det kan ju vara bra att hitta en och samma tandläkare som en litar på oxå.. Aja.. ska väl ringa typ nu, eller när jag har samlat mod.. önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback