tjoho!

Snart är det Fredag, gött as hell, men jag har prov i morgon :O jävla bajs, trodde först att jag skulle ha det idag. Jag som aldrlig brukar sätta min fot i skolan på fredagar, men i morgon får det väla bli så (; suck.

Sovrummet har börjat ta form, det gillar jag! Idag kommer Johan och Ulli hit och ska hjälpa till att läga golvet och så, ska bli gött att träffa dom personerna kan jag säga (; dock måste jag ju smita iväg på ett litet Tw party som Louice har ordnat, men det ska nog gå bra att klämma in båda delarna ska ni se ;)

Hade väl inte så mkt mer att skriva.. lite smått sugen på fest i helgen, men vi får väl se. Jag börjar ju bli gammal och grå!

puss på det!

Kommentarer
Postat av: Amanda - 16 år gravid med tvillingar ♥

Hej! hur är det?

kolla in min nystartade blogg ♥

2010-11-11 @ 12:15:43
URL: http://amandadahlstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback