trött

Men det är jag ju alltid, inget ovanligt precis :)

Idag ska vi handla, tänkte först att vi skulle ta en promenad eftersom vi ska köpa en ny pulka till fröken  löken, men kollade kylskåpet för en stund sedan och det ekar tomt.. så det blir nog bilen iaf, så vi får med allt hem ^^

Ska även baka pepparkakor idag om vi hinner, det är ju första advent på Söndag! gud vad tiden går fort! :O
så då blire att skura fönster och julpynta! wohow. jag längtar faktikst efter att pynta, helt ärligt! ^^

Ullaredskassan fortsätter att öka oxå, vi har fått ihop en riktigt bra slant, det gillas ^^ längtar till den 25 när jag ska köpa alla klappar till Hanna, så jag kan spara undan resten, ska bli så kul att komma iväg känner jag (;

men nu ska jag slita mej, har lite annat att göra känner jag, like always :P

puss

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-23 @ 10:57:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: t

fin blogg du har du :)

Händer något kul idag då? :)

kramar

2010-11-23 @ 13:05:33
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback