Ullared 13 Januari!



Nu är stugan bokad! så den 13 Januari 2011 åker vi till Ullared! :D

Dags att börja spara pengar helt enkelt, men det ska nog gå bra,
en är ju ekonomisk bara man vill!

ska bli så otroligt gött att komma iväg, bara jag och Tompa Boy! ♥

så fram tills vi åker, så blir det att inte köpa några nya kläder  och onödiga grejor, lite julklappar bara.
Hittade ju vinterskorna jag fick av Louice föra året, och dom duger fan till vardagsskor, så varför inte?
behöver bara införskaffa skosnören :)

sen ska jag sälja av lite skit på Tradera som jag ändå inte använder, ju mer pengar man har med ner, ju roligare blir det ju, ellerhur? ^^

längtar som fasen nu! yeeey, deta år kommer det ju bli kul att fylla år ;)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback