Jag vill bli gammal med dig.



jag vill bli gammal med dig!

Jag kan se oss få ett gemensamt barn en dag, kanske till och med två. Jag skulle inte vilja ha någon annan pappa till mina barn än dig, Jag drömmer om huset vi ska köpa en vacker dag, ett hus som vi köper gemensamt, där våra barn kan springa fritt och leka på gården,  ett hus där vi ska uppfostra våra barn och du kommer inte göra någon skillnad på Johanna och dina egna, för jag vet att du älskar Johanna som att hon vore ditt barn.
Det kan ingen ändra på.

Jag drömmer om ett bröllop, och jag har aldrig viljat gifta mig. Men med dig kan det bli möjligt.
ett litet vackert bröllop med bara dom närmaste, och sedan en romantisk resa någonstans.
Jag kräver inte mycket, det enda krav jag har är att få dela mitt liv med dig.

Jag kan se oss som gammla, när vi tar hand om varandra lika bra som vi gör idag,
när vi skämtar och skojbråkar,
men även när vi är griniga och sura på varandra.
för allt sånt hör till.

Jag kan verkligen se ett helt liv med dig, dela alla glada dagar, Johannas bal,student, bröllop,barn, ja allt det där vill jag dela med dig och ingen annan, bara dig.

alla lyckliga stunder och alla svåra stunder.
ända tills döden skiljer oss åt.

Jag har aldrig älskat någon som dig! ♥




Jag sökte någon jag ville leva med,
men fann någon jag inte kan leva utan..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback