2,5- Burrr..

I morse när jag och Hanna banan skulle gå till dagis så var det 2,5-. Så jag
tackade gudarna att Hanna hade en ny overall och fliströja samt skor. dom kom väl till pass denna morgon. Kan ju inte direkt påstå att det va speciellt behagligt att gå till dagis, men eftersom vi försov oss lite grann så hade bussen redan gått, så det va bara att knalla. dock kom vi bara 4 minuter försent så det va bra jobbat av oss ;)

Stod i duschen nu för ett tag sedan och kände hur det börja svida lite i pannan när jag hade tagit i balsam (jag har alltid en massa balsam i pannan när jag duschar ;) ) men så tänkte jag inte mer på det, efter att jag hade kommit ur duschen och torkat mig, då fick jag syn på en "svullnad" precis vid tiningen.



Det syns inte så himla mkt, men det syns att det är rött.
Nu när jag tar på det så svider det, och ömar samtidigt som det kliar. :/
Tror att jag inte riktigt tål mitt nya balsam..

Känns inte hetl ok :/

Aja, idag har jag en helt ledig dag, först så tänkte jag städa och så, som vanligt. men nu har jag bestämt mig för att ta vara på dagen och bara slappa för en gångs skull. känns som att jag faktiskt är värd det!

Ska kolla på Ellos och Hm efter lite tjocka tröjor, halsduk, mössa, vantar och långkalsingar till fröken löken nu, så får vi hoppas att hon inte hinner växa ur kläderna innan vintern är slut! ^^

skriver mer i kväll!

puss på stjärten (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback