6 saker som du kanske inte visste om mig!


1.- Jag avskyr att få vatten i ansiktet speciellt när jag duschar.Det känns som att jag ska drunkna, så jag tvättar aldrig ansiktet i duschen, gör det alltid i handfatet där känns det som att jag har mer kontroll över vattnet :P haha!

2. Jag är galen i skönhetsprodukter, Alltså alla olika krämer, ansiktsmasker, hårinpackningar m.m. Fick jag välja en månad mellan att köpa kläder eller skönhetsprodukter så skulle jag lätt välja det sistnämnda.

3.
trotts att jag använder hårinpackning som minst en gång i veckan så har jag svintohår, även om det är nyklippt så ser det sletet ut, och jag har försökt att göra allt för att det ska se bra ut, tex, så varken fönar jag eller plattar håret särskilt ofta, men mitt hår vill tydligen se risigt ut iaf ;)

4. Jag är hörselskadad, mest på ena örat. dock märks det inte så mkt längre eftersom jag har lärt mig att "leva" med det, men när jag är sjuk så är det ett rent helvete att prata med mig ;)

5.
Min favorit färg är rosa när det gäller mkt. men inte heminredning, då ska det helst gå i svart,vitt och gråt för att jag ska vara nöjd, stilrent helt enkelt. (ja, vi har en del att fixa;))

6.
Jag är en förbannat lat jävel, men vill inte erkänna det själv, så därför sliter jag alltid och står i med allt. bara för att bevisa för mig själv att jag inte alls är lat, men så är det ju egentligen :P

ja det va väl allt, hade inte så mkt att skriva.
så det fick bli det här ^^

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback