Det här med bokningar..

Jag suger på det, speciellt när man ska ha tillvals paket osv. blir nog bättre om vi ringer, jag och Louice alltså, för Tommy vet ingenting, det ska bli en liten överaskning förstår ni. Så därför kan jag inte be honom om hjälp heller ^^
Har planer på att ta en kryssning till Tallin och stanna där iaf en natt på hotel och ta romantikpaketet, lite måste jag ju skämma bort min älskling, och då blir vi borta i 3 dagar oxå, känns som att det kan vara värt det (;

Blir inte så farligt dyrt heller, men måste börja spara lite nu om det ska bli något, tror nästan att jag ska boka så vi drar i Januari på min födelsedag, för då slipper jag fira den ;) yeeey!

Nä vi får väl se vad det blri av allt det här, jag måste ju sköta allt snyggt oxå, så han inte fattar något, så vi får väl hoppas på att han inte läser bloggen.. fast det gör han ju inte så ofta bara ibland ;) nu var det länge sedan.

Nä dags att städa undan lite och sedan försöka plugga så mkt som det går med en gnällig fröken löken.

PUSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback