första natten avklarad!

ja nu är första natten avklarad här hemma, känns gött att få lite vuxenpoäng haha ;) Känner mig som en barnrumpa när jag säger/skriver att jag inte vågar sova själv, men det är så att jag är sjukt mörkrädd. Jag vet inte riktigt varför, men jag skulle aldrig klara av att släcka ner hela lägenheten när jag sover själv. jag är fånig, jag vet ^^
När jag bodde själv med Hanna, så hade jag ju inget val än att sova själv, jag hade alltid lampan i Hallen tänd då, och skulle den mot förmodan gått sönder under natten, så öppnade jag badrummsdörren på vid gavel och tände där haha ^^

Men nu har jag ju blivet bortskämd med att ha en stor och snygg karl brevid mig ;P

Hanna är hemma idag oxå, hon är väl inte riktigt på töpp så att säga, så hon får allt vara hemma och vila upp sig. Det enda tråkiga är att jag missar en massa saker i skolan, men så länge jag pluggar hemma är det ju ingen fara. Men känns ändå inte helt ok :/

Nu skriker hon om att hon vill ha Mugglar (Nudlar) till frukost? jävla tokmaja (; ♥
får väl se om jag lyckas övertala henne te att ta gröt ist ^^







Jag och Hanna saknar våran Tommyboy! ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback