Gräsänka.

Ja då var man gräsänka då, enda tills på Fredag kväll någon gång. Känns väl inte helt okej, men inte så jobbigt som jag trodde att det skulle kännas heller (fast jag har ju inte ens sovit själv första natten än så..)
Hanna är därimot fruktansvärt gnälligt. bara gnäll hela tiden.
Fast hon fick maten hon ville ha, makaroner och krovstroganoff, men inte ens med mat gick det att få henne snäll :P

Förbaskade unge säger jag bara ;)

aja.. hade väl inte så mkt att skriva egentligen, väntar på att Tommy ska ringa och säga att dom är framme, dom åkte vid 18.00 så dom är väl framme om en timme skulle jag tro, men då ska dom väl antagligen ut och käka mat och ta några öl på en gång så han kommer väl inte att ha tid att ringa fören i natt någon gång, om jag känner Tommy rätt, jag får väl på sin höjd ett sms ;)

ne då, han kommer nog ringa :p

Men nu ska jag ladda inför DH i kväll, funderar på att göra negerbollar att mumsa på ^^

puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback