Guldkornen i Idol 2010



Geir Rönning




Jay Smith.


Dom här är enligt mig Idols bästa deltagare.
Dock tror jag inte att någon av dom tar hem hela idol, och det vill jag inte heller.
för är det någonsin någon som har hört något från vinnarna dom andra åren?
dom släpper en platta, och sedan är dom borta. Dom fick sina 5 minuter i rampljuset så att säga.

Dom som har kommit två eller trea är ju dom det har gått bäst för, så vi hoppas på en andra, eller tredjeplats
för dom här två godingarna, right? ;)

Dom jag tror kommer vinna årets idol om jag Sveriges befolkning rätt är dom här:



Olle Hedberg.

Anledningen till att jag tror det är för att han är en klar flickfavorit med sitt utseende och att han sjunger bra.
dock gillar inte jag honom speciellt mkt, men smaken är ju som baken.



Daniel Norberg.

Enda anledningen till att jag tror att han kan ta hem segern är för att han är en solklar fjortis favorit.
Jag hoppas ju på att han vinner, för då slipper vi höra mer ifrån honom sen ;)

vad tror ni?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback