Hannas paket kom idag..

Med alla kläder, dom va finare i verkligheten än på hemsidan, men det brukar tydligen Ellos kläder vara :)
Dock så hade jag beställt en svart lång munktröja till Hanna, en sån där som man kan ha till leggings, lite modernt ni vet.. men fick hem två rosa bodysar i storlek 86 ist! :O vart något irreterad först.. men vet dock inte om jag orkar hålla på och skicka tillbaka och krångla för ett ynka klädesplagg heller..

Skänker kanske bort dom ist. Det handlar ju bara om ca 90 kr iaf, så orkar nog faktiskt inte vara snål, plus att bodysarna säkert är värda mer än tjocktröjan ^^ någon som har en unge med storlek 86? ^^

Aja.. storhandlat idag, så nu är hela frysen och skafferiet smockat, men som vanligt är kylen mindre full..undrar varför egentligen? vi har nästan aldrig en helt fylld kyl men allt annat är propfullt haha ^^
Köpte även ett efterlängtat skoställ så nu är det ordning i hallen, det gillas så klart (;

Ny grytvante och grytlapp vart det oxå minsann, så skönt att förnya sig lite tycker jag ^^

any way.. Svenskan är inställd denna vecka pga sjukdom så har endast samhällskunskapen att fokusera på.. gött med tanke på att jag har prov på torsdag (;

har väl inget mer att skriva egentligen..

blir kanske mer i kväll, vem vet ;)

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback