Hemklickat!



Det här har jag nu klickat hem från Ellos till Hanna! insåg att hon nästan
inte hade en enda "tjocktröja" i sin gaderob och dom hon har är på gränsen till
för små, så jag passade på att shoppa lite ^^
kalaset gick på runt 500 kr, så lite dyrt  va det ju, men billigare än om jag skulle
köpa allt det här i en affär i stan.
Det är ju ändå höst/vinter kläder.
Strumpbyxorna blir ju skitbra att ha som långkalsonger i vinter :)
Och dressen köpte jag enbart för att Hanna ville ha den, vet inte själv vad jag tycker om den..
haha ;)

Ser ni en annan sak? bara ett par strumpbyxor har färgen rosa, och det är beroende på att det va
ett två pack. Jag har fått en "utskällning" av hanna pga att jag bara köpter rosa kläder te henne, så nu fick hon
själv vara med att bestämma, bra va? ^^

aja hittade dom här vinterskorna till mig oxå, men dom har jag inte klicka hem än:


OKEJ, jag vet dom är inte snygga!
Men jag tänkte ha dom när vi är ute i snön och leker, åker pulka och sånt där.
dom kostar bara 300 kr oxå, så det kan vara värt att slänga ut. Plus om jag handlar för 800 kr
så får jag 200 kr i rabatt, och då har jag ju nästan fått skorna grattis :)
Men jag får beställa när Hanna har fått sitt paket, för jag kan ju bara använda ett erbjudande per beställning,
och den här gången tog jag det som va 40% rabatt. ^^

skriver mer senare, för nu ska jag ge min lilla sjukling snorpapper ^^

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback