Magsjukan

Hanna kom in i natt och sa- Mamma, jag mår illa. Jag grymta väl mest till svar, jag va ju trött (; men va på väg upp ur sängen för att hämta en hink i förebyggande syfte om det skulle komma något. (Hanna kan ibland köra med att hon är sjuk för att hon ska ha en "anledning" till att sova inne hos oss)

Men iaf, så börjar ungen att hulka sig, det kommer lite på täcket, men hon håller igen bra och springer in på toaletten men hinner inte riktigt och spyr ner hela pyamasen, hon blev så ledsen, eftersom hon trodde att hon skulle hinna. :( stackars min lilla tjej. ♥ Så det va bara att börja trösta en nerspydd unge, sånt är inget man tänker på just då, utan mer i efterhand, att hon hade spyer över hela sig alltså och att jag krama och pussa på henne iaf (; och sedan in med henne i duschen och ge henne nya nattkläder. grannarna lär ju ha undrat vad vi höll på med klockan 3 på natten ^^

Efter det så forsatte det bara, men hon har gjort sitt behov i hinken hela natten och nu har det börja avta. Tänkte att hon kanske skulle sova lite eftersom hon har varit vaken sen klockan 03.00 i natt, men hon verkar inte vara intresserad av det, utan hon sitter och tittar på barnkanalen just nu och är helt likblek :/ min flicka..

Jag har iaf fått i henne 2 glas saft och det är ju bättre än inget. :)

Väntar på att Tommy ska vakna nu, så kan vi bytas av lite, så jag kan få någon timmes sömn.. har ju inte sovit mer än 3 timmar i natt :/

Haha föresten, Tommy va ju rätt yr när Hanna började kräkas, när jag gick in i sovrummet och städade upp det värsta medans Hanna va i duschen så säger han: vad händer? magsjukan svarade jag.
- jaha.. vad är det? :D och så somnade han om och snarka som fan ;D haha karlar.

aja.. ska väl trycka en kanna kaffe nu ^^

puss



Mammas lilla flicka! ♥

Kommentarer
Postat av: Mallan

nämen, stackars liten =(

2010-10-22 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback