nej men, se där..

äntligen så uppdaterar jag, vet att ni har saknat mina blogg inlägg (; men det är så här liksom att jag har inte tid längre, jag måste piroritera skolan och familjen först. Men idag har jag lite mer ork känner jag, känns underbart! (;

Förut idag så bestämde vi oss för att åka och käka buffe, så ringde vi Johan och frågade om han skulle med, och han är ju inte direkt den som backar haha ^^ skönt att äntligen umgås med lite folk.. finns tyvärr inte så mkt tid till sånt längre :/ fast den här veckan har det ju blivet en del iaf, Lördags va vi en sväng med Ulli på stan och fika m.m. och någon annan dag va jag och Hanna med Louice till ica maxi, så kanske är vi på väg tillbaka till det sociala livet? Hoppas det iaf :D

Hehe pluggar som vanligt, hela tiden.. är lite jobbigt just nu är ju i slutskedet på kurserna, om ca 3 veckor har vi genomgången inför Nationella proven, så det är mkt som ska in i min lilla hjärna, och ni vet väl att det inte får plats så mkt där? (;

Hanna är som vanligt, lite mer trottsig bara.. men jag får stå ut, funderar nästan på att läsa barn och fritid, kanske får några tips där hur jag ska handskas med en trottsig 6 åring. kan vara värt ett försök liksom (;

annars i kväll så tänkte jag baka kladkaks muffins, vart sugen på att göra något sånt^^  bäst att passa på när man känner sig fith for fight liksom! Ajust ja, jag har en massa sockerkaka och tigerkaka kvar i frysen fortfarande, så är det någon söt människa som vill komma och fika någon dag så är det bara att hojta!

Jag är ju ganska dålig på att höra av mig, jag vet, hoppas ni kan leva med det (;

I morgon blir det Marieberg, tror jag! Måste köpa nya höststövlar och skoutbudet är ju inte direkt något att hurra för här i Karlskoga, blir säkert något mer om jag känner mig själv rätt, är ganska så duktig på det där med att shoppa ^^ yeeey! IKEA blir det säkert, dit måste man väl alltid när man ändå är i närheten? right? ;)

näää.. dags att dra sig, försöka plugga lite granna så jag kan koncentrera mig på muffisen sen!

puss på det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback