Hannas Pippi kalas :)

Nu är det här årets kalas äntligen slut (Om inte någon kompis vill komma på fika, det finns kaffebröd kvar^^) Känns faktiskt gött att det är slut på firandet, även om det är kul när det håller på. Men som alla andra mammor så blir jag bra trött av sån här slit. Haha gick och la mig och sov o säkert 3 timmar här på eftermiddagen, välförtjänt? Jo jag tycker det iaf. (;

Kalaset gick otroligt bra, Hanna skötte sig och alla andra barn oxå. Visst va det mkt stoj och stim och lite gnäll och så skvallra dom på varandra hela tiden, men det är väl sånt barn gör, ellerhur? (;

Haha det bästa som jag hörde under kalaset: Mamma, Matilda säger att hon har större fötter än mig!
Mkt att bråka om?! :P

Hon fick bra presenter av alla som kom, men det priset till den mest uppskattade presenten går till Kenneth och Monica, Pippidress och peruk, hon hade på sig det hela dagen igår, och idag hade hon oxå på sig den, jag va till och med "tvungen" att rita dit fräknar på na (:

Fast dom presenterna som jag uppskattade mest va oxå från Kenneth och Monica; Vinteroverall, flisdress (tröja och byxor) tjockare strumpor och vinterstövlar, det drog ju ner kostnaden betydligt för mig liksom :P Så nu behöver jag bara köpa ett par vinterskor till, tjockare mössa och skidvantar, göttigt värre! ;)

Alla andra presenter va oxå bra, självklart!
Pyjamasen hon fick av Louice vart en stor favorit på kvällen :)

Orkar inte skriva mer om kalaset så jag låter bilderna tala för sig själv! (Jag glömde att ta kort medans barnen fika, inte ok:( )


Tagit på Hennes födelsedag, tycker hon är så fin på den här bilden :)




Våran fina Pippidamm, ist för fiskedamm, nu var jag väl fyndig? ;)
dock är det Tommy som har anordnat dammen ^^



Hanna som Pippi, och hon är minsann världens sötaste pippi måste jag säga ^^



Hanna och viktor posar framför kamerna, alla tog kort ^^

Nedanför: Fiskedamm på g!



Ett kort på den heta Mammin måste jag ju bjuda på oxå ^^



The mother and the boss ;)




Ett kort på en trött Hanna i sin nya "sparkdräkt" bra söt är hon i den haha ^^
bry er inte om påsarna, dom är fulla med födelsedagspapper och kartonger (;

Aja, idag va vi ute och gick en promenad, känns bra gött när man kommer hem kan jag säga.
Men nu måste jag slita mig, eftersom Hanna ska lägga sig!

godnatta!

Kommentarer
Postat av: Louice

Vad fin hon blev i pyamasen! :) Blev lite att växa i ser jag ;)

2010-10-11 @ 01:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback