Rubrik

Tjoho nu är hela lägenheten städad och väldoftande, det gillar vi ofc! (; Tommy boy är på väg hem nu, dröjer väl ett par timmar innan han är i Karlskoga, men han är på väg som sagt, det är huvudsaken (:

Hanna ska sova hos Morfar i natt, så Mamma Åsa kan få sig välbehövlig sömn, det gillas skarpt. Vet att det är Bowling idag och att dom flesta ska dit, men jag ser faktiskt hellre att jag får sova ett par extra timmar än att skjuta iväg ett klot ärligt talat, men hoppas ni andra får kul :D

längtar,längtar,längtar
efter min sovmorgon ^^ och det bästa är ju att Hanna kommer hem i morgon igen, så då slipper jag sakna henne så förbaskat!

Hanna är väldigt trottsig just nu, uppkäftig och gör allt som hon inte får. Så jag behöver lite egentid, hoppas ingen tycker att jag är en dålig mamma för det, för jag tror faktiskt på att man måste få ta hand om sig själv för att orka vara mamma (:

Men nu tjatar fröken löken på mig, så jag får avsluta här!

puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback