såå äre..

Idag köpte jag en helt ny telefon med pekskärm, och rosa är den oxå, välförtjänt tycker jag :D vi har shoppat ganska så mkt dom här dagarna.. men sånt vi faktiskt behöver så det går ingen nöd på oss ^^

Igår köpte vi en plastgran på 2 meter för 175 kr, lite tidigt kanske ni tycker, men vi passade på att vara ute i god tid förstår ni, för snart kostar dom runt 300 kr. köpte även julgranskulor, 2 tolvpack för 10 kr st. det gäller att vara ute i god tid så att säja.

Hehe va inne på Öb idag och köpte en stor tomte som håller upp en lyckta för värmeljus, ska antaglien ha den på ballkongen eller brevid granen, har inte bestämt mig ännu ^^ Tomten kostade 69 kr, och om ni ska kolla på ÖoB så är det den tomten som ser traditionell ut som jag köpte, inte den med luvan för ansiktet, ska det vara en tomte så ska det vara äkta vara oxå ;)

aja, har egentligen en massa att skriva, men ska ha möte på dagis i morgon gällande Johanna och sedan prov, så känner att jag måste ladda batterierna lite och även plugga.. ska väl ut en sväng här oxå, vi har ju börja röra mer på oss, det gillas ofc ;)

nä nu ska jag dragens!

bye bye ♥



Min nya telefon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback