Torsdag morgon.

Vaknade halv 7 i morse, känns lite surt när jag faktiskt kunde ha haft sovmorgon, Hanna vaknade liksom inte fören halv 8 (; men gött att få morgonen för sig själv iaf! Har suttit och plugga inför provet. Känns som vanligt att jag inte kommer att klara det, men så kände jag på dom tidigare proven oxå, och hittills har jag bara skrivet VG, så det här kommer gå bra oxå (;

Passade på att rensa telefonboken igår oxå, jösses vad nr det fanns på simkortet som jag inte ens visste att jag hade kvar haha ^^ men nu är dom borta iaf, finner ingen anledning till att ha nr till folk jag inte ens pratar med längre. dock fattas det nr till folk som jag faktiskt pratar med, som antagligen låg i telefonen på den gamla. Så ni kan väl skicka ett sms om ni känner för det (;

aja.. fortsätta att plugga lite, och sedan göra sig i ordning för möte på dagis. älskar dom där mötena. not.
men bara att se glad ut ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback