agda 87.

Ja, det är mitt nya jag. Jag har inget liv överhuvudtaget. Jag är mamma och studerande och sambo, mitt liv räcker bara till det, sen tar det stopp, sängen klockan 20.00? Ja tack. Börjar därimot tröttna på mig själv, det får liksom bli skärpning nu, jag är ju trotts allt bara 21 år.

Konstigt, jag hade så mkt att skriva om innan jag satte mig här, men nu är det som bortblåst. Aja, skola snart, hoppade samhällskunskapen (fy mig) men det va inte speciellt viktigt, skulle bara se en film. så jag orkade inte bry mig.

Hanna börjar längta mer och mer till sin födelsedag, och jag börjar oroa mig mer och mer för att paketet med kalas grejer som jag beställde inte ska komma! Gosh då går jag i taket.

Va i Hallsberg en stund igår, skjutsade pappa eftersom han skulle dit på lite ärenden, så vi drog till Uffes lada medans vi väntade på honom.. Haha Tommy bara; vad fan ska vi åka till den där jävla skitaffären för? det är ju bara en massa rosa plastskålar blah blah.. Gissa vem som shoppade loss som fan när vi kom in där? inte va det jag iaf. ;)

aja kommer inte på något mer att skriva om.. så jag bjuder på lite bilder i all hast ist:



Hanna med klubba i munnen :)




Hannas duktighets tavla eller vad man ska kalla det, måste jag säga
att hon har börja sköta sig 100 gånger bättre sen den kom upp? ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Elinore

Man måste få lov att vara lite gammal när man har barn, annars orkar man inte :P Tänk däremot när ungarna e 20, då e vi värre än dem ;)

2010-09-29 @ 08:13:18
Postat av: Åsa

Haha ja, det har du iofs rätt i ;)

2010-09-29 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback